Mediagalerijen

Persberichten in je mailbox

Over KOBO

Over Rakuten Kobo Inc.

Rakuten Kobo Inc. is de grootste digitale boekverkoper wereldwijd, onderdeel van de Tokyo-based Rakuten Group, Inc., gevestigd in Toronto. Het bedrijf is opgericht voor en door boekenliefhebbers en zorgt ervoor dat 58 miljoen gebruikers wereldwijd op elk moment van de dag, op een device naar keuze kunnen lezen. De missie van Rakuten Kobo is om het lezende leven voor iedereen beter te maken. Daarom koppelt de digitale boekverkoper lezers - door middel van bedachtzame en persoonlijke curatie van eBooks en audioboeken - aan verhalen. Ook focust Rakuten Kobo zich op het ontwikkelen van de meest toegewijde eReaders en lees-apps. Met hun heldere focus op de missie: het leven van boekenliefhebbers beter maken, zorgt Kobo’s open platform ervoor dat mensen lezen gemakkelijker in hun drukke levens in kunnen bouwen.

Meer weten over Rakuten Kobo? Ga naar www.kobo.com

www.kobo.com